Nye nøkler, endring av adgang og parkering
Fra tid til annen har enkelte beboere behov for å få erstattet nøkler, nøkkelbrikker, parkeringsbevis eller endret adgangsstatus.
Det medfører arbeid for styre og leverandører til borettslaget. Styret vurderte at dette er tjenester som utløses av enkelte beboere og som disse bør oppebære kostnadene. Samtidig vil vi gjøre grep for å forenkle logistikken på spesiellt erstatning av nøkkelbrikker. Dette ble vedtatt i siste generalforsamling.
Utstedelse av ny nøkkelbrikke – henvendelse om dette skjer på websiden. Vedkommende vil da få tilsendt ny brikke i posten med programmert adgang. Pris kr. 300.
Bestilling av systemnøkkel til leilighet – Bestilling skjer via websiden. Styret sørger for autentitetssjekk og foretar bestilling hos Mellon AS på Hillevåg. Bestiller får melding fra Mellon og henter ny nøkkel der. Pris kr. 250 (Obs! betaling av nøkkel hos Certego kommer i tillegg)
Endring av garasjeadgang – Henvendelse per e-mail/webside. Pris kr. 150
Erstatning av parkeringskort til Gjesteparkering – Henvendelse direkte til OBOS på Mariero. Pris kr. 500